قرص براي بالابردن تمركز

آموزش آنلاين و ديجيتال

قرص براي بالابردن تمركز

قرص و دارو هايي براي ايجاد تمركز در مطالعه

سلام

خيلي از دانش آموزان و دانشجويان معمولا به دنبال ميانبرر براي بالا بردن نمرات خود يا همان دوپينگ درسي هستند.يعني با با مصرف دارو يا مواد انرژي زا در زمان كوتاهي نتيجه و نمرات بهتري كسب كنند و يا اينكه در كنكور رتبه بالاتري بياورند.متاسفانه عده اي مشاور نما يا سود جو نيز در اين مرحله وارد عمل شده و به به عنوان پزشك،مشاور كنكور و يا مشاور تحصيلي براي دانش آموزان نسخه مي پيچند.در بهترين حالت اغلب اين افراد،دانش آموزان و دانشجويان را به مصرف نوشابه هاي انرژي زا ترغيب مي كنند.اين دارو ها در كوتاه مدت انرژي را بالا مي برند اما در بلند مدت و مصرف طولاني لطمات زيادي به بدن شما وارد مي كنند.

در مرحله بعد بسياري از مشاوران تحصيلي يا مشاوران كنكور قلابي به دانش آموزان پيشنهاد مصرف قرص ريتالين را مي دهند تا تمركز در مطالعه يا امتحان بالا برود.مصرف اين قرص فقط براي برخي از افراد كه داراي پيش فعالي يا اختلالات روحي هستند توسط پزشك متخصص توصيه ميشود و مصرف آن اعتياد آور است.متاسفانه در بسياري از خوابگاه هاي دانشجويي يا پانسيون هاي مطالعاتي اين قرص توسط افرادي كه خود را مشاور درسي مي نامند در اختيار دانش آموزان و مخصوصا كنكوري ها قرار مي گيرد.

متاسفانه در مراحل پيشرفته تر به دانش آموزان و دانشجويان مصرف شيشه يا قرص هاي روانگردان توصيه مي شود كه اين مواد هم اعتياد آور مي باشند و نه تنها ايجاد تمركز نمي كنند شرايطي از جمله پرتي حواس و كم كم از بين رفتن حافظه را به همراه خواهند داشت.

توصيه به خانواده ها و دانش آموزان:

1- اگر كمبود انرژي در خود احساس مي كنيد يا اينكه فكر مي كنيد زود خسته و خواب آلود ميشويد با انجام آزمايش مي توانيد از كمبود آهن و مشكلات تيروئيد خود آگاه شويد.

2-بهتر است صبحانه و ميان وعده ها و بقيه وعده هاي غذايي را كامل و مفيد صرف كنيد

3-استفاده از ويتامين هاي معمول به خصوص مولتي ويتامين+ مينرال به صورت روزانه توصيه ميشود.

4-براي بالا بردن تمركز از مديتيشن و خواب مناسب شب بهره بگيريد.

5-روش هايي در ان ال پي وجود دارند كه قدرت ذهني شما را در آموزش بالا مي برند.

6-هيپنوتيزم توسط هيپنوتراپيست حرفه اي به شدت قدرت و انرژي شما را بالا مي برد و همچنين ايجاد تمركز فوق العاده اي را در مغز شما شكل مي دهد.

براي گرفتن وقت مشاوره درسي و همچنين ايجاد آرامش و تمركز با هيپنوتيزم با شماره 09208085905 يا 02144174467 تماس حاصل فرماييد. 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.