كتاب هندبوك محاسبات

آموزش آنلاين و ديجيتال

كتاب هندبوك محاسبات

 

كتاب هندبوك محاسبات تاليف مهندس اميرحسين افشار كتابي مناسب براي برطرف كردن ضعف هاي محاسباتي مي باشد.

علاوه بر درس رياضيات كه تماما مرتبط با محاسبات مي باشد دروس فيزيك و شيمي نيز درگير محاسبات است چرا كه اغلب تست هاي اين دو درس نيز در سال هاي اخير در كنكور هاي سراسري داراي سوالات محاسباتي مي باشند.و اكثر دانش آموزان به خصوص دانش آموزان رشته تجربي داراي محاسبات ضغيفي مي باشند.و يكي از دلايل كسب درصد پايين در اين دروس ضعف محاسباتي مي باشد.

در كتاب هندبوك محاسبات مباحث مورد نياز از ابتدايي تا دبيرستان تدريس و مرور شده و محاسبات سريع و كاربردي نيز در اين كتاب تاليف و گردآوري شده است.علاوه بر اين تمام اشتباهات متداول محاسباتي دانش آموزان بيان شده و به انرازه ي كافي تمرينات محاسباتي در اين كتاب براي تمرين بيشتر آورده شده است.

در كتاب هنبوك محاسبات 150 تست از دروس شيمي و فيزيك حل شده و دام هاي محاسباتي اين تست ها بررسي شده و شما دانش آموزان و كنكوري هاي عزيز با تهيه و مطالعه ي اين كتاب ميتوانيد تمام ضعف هاي محاسباتي خود را پوشش دهيد و در كمترين زمان ممكن به جواب صحيح تست برسيد.

جالب است بدانيد كه جهت يادگيري راحت تر و بهتر شما عزيزان كتاب هندبوك نيز با دي وي دي تدريس ارائه شده است.

هندبوك براي دانش آموزان دبيرستان و داوطلبان كنكور(كليه رشته ها) و هم چنين افرادي كه قصد ادامه تحصيل دارند مناسب است.علاوه بر اين دانشجويان رشته هاي مديريت،حسابداري  و دانشجوياني كه رياضيات پايه در دانشگاه دارند نيز مي توانند از اين كتاب استفاده نمايند.

نمونه تدريس هندبوك را ميتوانيد در كانال و سايت ما به راحتي مشاهده كنيد.

 درس سايت:www.arvinkonkur.ir

عضويت در كانال تلگرام :arvin_clinic@

عضويت در كانال آموزشي رياضي afsharmath@

كانال آپارات نشر مكتب آروين www.aparat.com/arvinpub


تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد